Fagyi labdákkal
2018. július 14. írta: Aancsi

Fagyi labdákkal

img_20180714_085828.jpgHa már nyár, akkor meleg, strand na és az elmaradhatatlan fagylalt! Idén nálunk a hupikék törpikék a menő, de persze bármilyen ízűt bármikor bármennyit képesek lennének elnyalni :) Mi más is lehetne a játék témája, mint a fagyi :) 

Mai játékunkhoz az alábbi alapanyagokat használtam fel:
- cipős doboz

- stift ragasztó

- műanyag labdák

- filctoll

- félfamentes rajzlap

- tűzőgép

 

 Ha még több ötletre vagy kíváncsi, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)

A cipős doboz tetején körberajzoltam a labdákat, majd kivágtam a lyukakat. Rajzlap felhasználásával fagyitölcsért vágtunk ki, vonalkáztam, majd festettük. A lyukak alá ragasztottam, tetejére fagyi könyvet készítettem, mely több lapból álló, tűzőgéppel összetűzött füzetecske. Utolsó oldala hátulját ragasztóztam, majd a fagylalt fölé ragasztottam.  Pár labda, és kész is a játék! Külön jó benne, hogy ha már nem használjuk a cipős doboz belsejébe rejthetjük a labdákat és könnyen tárolhatjuk polcon, szekrényben. 

blog.jpg

A játékot én kb 2-3 éveseknek ajánlom, a másfél évesem még tetszés szerint rakosgatta a labdákat, és persze nem tűrte, hogy szépen csak a doboz tetején ücsörögjenek, teljesen belenyomta a lyukakba a labdákat. :) A 3 évesem pedig már könnyedséggel oldotta meg a feladatokat. A kisebbeknek előbb egyszerű mintákat érdemes adni, 3 egyforma, vagy 2 egyforma 1 különböző labda/kép, a legbonyolultabb a 3 különböző. Nehezíteni is lehet, ha 3 helyett 6 gombóc fagyival dolgozunk ;)

img_20180714_090838_hht.jpg

img_20180714_090010.jpg

A játék jó hatással van többek között a finom motorikus mozgásra, a megfigyelőkészség fejlődésére, a szabálytudat, és értelmi képességek fejlődésére, irányok gyakorlására, koncentráció és figyelem és színérzék fejlődésére. 

img_20180714_091001.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)

Hasonló játékok formákkal, színekkel: (forrás: csikcsak-otthona.webnode.hu)
duplo1.jpg

duplo2.jpg

playful-maths-pattern-making-with-egg-cartons-title.jpg

 

Ha tetszett a bejegyzés, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://torpikucko.blog.hu/api/trackback/id/tr7214112633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása