Őszi falevelek
2018. szeptember 20. írta: Aancsi

Őszi falevelek

img_20180920_170601.jpgMa, ahogyan Albert Einstein Ideas and Opinions könyvét forgattam (igen, jól sejtitek, letakarítottam a könyvespolcot :D) kiesett belőle pár tavalyi préselt falevél, amiről megfeledkeztem. Így hát ki is talltunk belőle pár őszi dekort a gyerkőcökkel. 

 

 

 

 

 

 

 Ha még több ötletre vagy kíváncsi, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)

 

img_20180920_180425.jpg

 

Először egy őszi baglyot festettünk.  Kör alapot tetszőleges színnel festették le a gyerekek, majd száradást követően két hosszabb falevelet ragasztottunk a két oldalára, majd az általam megrajzolt szemet is felragasztottuk. Csőrt is lehet papírból kivágni hozz, ezzel is gyakorolva a formák és alakzatok típusait, megnevezéseit, én most csak rárajzoltam a kész művekre. 

 

 

img_20180920_180359.jpgA másik dekoráció szintén ablakdísz lett. A kisebbik egy előre megrajzolt sünire ragasztgatta a préselt leveleket.A festést is bátran bízzátok rájuk! A nagyobbiknak szintén süni formát adtam, de ennek a belsejét kivágtam, az így keletkezett "keretet" ő festette le. Majd egy iratfóliát ragasztóztunk be, amire tetszőlegesen ragasztotta fel a faleveleket. Ezután a kerethez rögzítettük. Sima gyurmaragasztóval nyomtam fel nekik az ablakra. 

 

 Ha tetszett a bejegyzés, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)


"A játék a kutatás legjobb módja." (Albert Einstein)

 Ha tetszett a bejegyzés, várlak a FACEBOOK OLDALamon illetve a blog CSOPORTjában is, ahol már rengeteg ötlet gyűlt össze általam és a lelkes csoporttagok által is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://torpikucko.blog.hu/api/trackback/id/tr1714252419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása